sobota, 19 grudnia 2015

Relacja #1 oczami Wolontariusza

Relacja z wręczenia paczek Pani Bogusi i Ani pojawiła się na blogu jako pierwsza, rzecz jasna opisana z naszej perspektywy. Poniżej relacja napisana przez Wolontariusza. Zerknijcie na to, co chciałby nam przekazać:

Relacja ze spotkania z rodziną przy wręczeniu paczki.
Do rodziny przyjechaliśmy około południa. W domu zastaliśmy Panią Bogusławę z córką. Obydwie wyraźnie na nas czekały, ponieważ zapowiedzieliśmy się wcześniej. Gdy weszliśmy z paczkami, zostaliśmy przywitani z uśmiechem i ciekawością. Paczek było bardzo dużo, wnieśliśmy je do Ani pokoju. Prezenty rozpakowywaliśmy wspólnie, przy dużym udziale Ani. Dziecko miało okazje podziękować Darczyńcom osobiście. Były uściski i łzy wzruszenia. Żywność pomoże rodzinie przeżyć spokojnie Święta i przygotować kolację wigilijną. Pozostałe prezenty takie jak środki czystości, odzież itp. na pewno odciążą budżet rodzinny i zmniejszą stres, którego nie brakowało wcześniej.
Co chce Państwu przekazać wolontariusz:
Chciałem podziękować za miły kontakt nie tylko ze mną, ale i z rodziną, którą się opiekowałem. Po raz pierwszy miałem okazję wziąć udział w spotkaniu Darczyńcy z rodziną. Byłem wzruszony i radosny z tego czego doświadczyłem. Mam nadzieję, że w następnej edycji spotkam równie życzliwe osoby.
Co chce Państwu powiedzieć od siebie rodzina:
Chcemy bardzo gorąco podziękować. Życzymy magicznych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie.

To już koniec relacji w tym roku. Mamy nadzieję, że jesteście równie pozytywnie naładowani jak my i w następnym roku wspólnie uszczęśliwimy kolejne Rodziny. Jeszcze raz dziękujemy za wszystko! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz